IRO heeft recentelijk Konnektus als nieuw lid mogen verwelkomen. In een persoonlijk interview met Jeffrey Rynenberg, eigenaar, maken wij kennis met Konnektus.
Waar blinken jullie in uit?
We zijn gespecialiseerd in en worden nauw betrokken bij complexe multidisciplinaire projecten in binnen- en buitenland. Onze core-business is het vormen van project teams en het inzetten van individuele specialisten. Waar wij in onze ogen onderscheidend in zijn, zijn de directe korte lijnen en de transparante communicatie met zowel de klanten als de medewerkers. Daarnaast voelt iedereen zich bij ons echt een medewerker van het bedrijf. Vaak is het zo dat wanneer mensen op een project werken er geen contact meer is met de organisatie, voor ons is het zaak om juist dat contact heel close te houden. Wij hebben mensen waar we al heel lang mee werken zodat dat we precies weten wie we waar kunnen plaatsen.
Wat trok jullie over de streep om lid te worden?
Tjerk Suurenbroek ken ik nu al heel wat jaartjes en ik heb hem naar de mogelijkheden gevraagd van IRO omdat jullie als organisatie heel nauw betrokken zijn in de business. We zijn lid geworden in het jaar waarin niet het meeste is gebeurd, maar toch weerhield het mij niet om lid te worden. De kracht in onze business is ‘ons kent ons’ en het live spreken van mensen en dat kan heel goed met het grote netwerk dat IRO biedt. Bij de eerstvolgende live events ben ik in ieder geval van de partij, dat vind ik erg leuk en leerzaam.
Wat hebben jullie de andere leden te bieden?
Het gros van de klanten die wij hebben is ook lid van IRO, ik laat altijd graag andere mensen vertellen over onze organisatie, ook wel positief roddelen. Ik mag mezelf trotse eigenaar van de organisatie noemen, maar ik ben nog altijd aan de telefoon om zelf mensen te zoeken en te spreken, dus eerstelijns contactpersoon. Echt een persoonlijke benadering en daar haal ik nog steeds veel voldoening uit. Dat betekent ook dat je snel zaken kan doen, omdat er niet nog een laag tussen zit.
Hoe bleven jullie zichtbaar tijdens coronatijd?
In het begin ging het nog best oké, van maart tot juli 2020, maar daarna werd iedereen erg voorzichtig. Wij hebben toen ook zoveel mogelijk contact gehouden met de organisaties want je weet dat het wel weer goed komt. Je moet op zo’n moment geduldig zijn. Ik heb ook overwogen om andere segmenten te benaderen, maar de tijd die je nodig hebt om te zaaien is best intensief en onderaan de streep weet je niet of het iets gaat opleveren. Als je dan heel veel energie in iets nieuws steekt en de industrie waar je zo van houdt weer op gang komt dan is dat zonde. Nu kunnen wij des te sneller schakelen als alles weer op gang komt. En persoonlijk contact met onze klant is onze kracht, ook juist in deze tijd. We kunnen mensen ook een luisterend oor bieden omdat zij zelf ook meer tijd hebben.