De wereld is compleet veranderd en de ontwikkelingen in het marketing- en communicatievak al helemaal. Digitaal speelt al jarenlang een hoofdrol in de middelenmix. Maar hoe creëer je in het digitale landschap nu écht waarde voor je klanten? Keynote speker Ayman van Bregt brengt op 6 februari, tijdens het NMT & IRO MarCom Event 2020, verrassende inzichten. In workshopronde 2 kun je meteen met digitale waardecreatie aan de slag tijdens zijn hands-on workshop ‘Digitale waardecreatie voor organisaties via het See-Think-Do-Care model van Google’. Join us op 6 februari en laat je inspireren door de vele ervaringen die we je deze middag bieden op een geweldig mooie locatie; DOB-Academy in Delft.
Dit event wordt georganiseerd door Netherlands Maritime Technology (NMT) en collega branchevereniging IRO. Leden van beide verenigingen zijn van harte welkom! Niet-leden kunnen ook deelnemen, tegen een aangepast tarief.
Het belooft een inspirerende en afwisselende middag te worden. Een belangrijk onderdeel van het programma zijn de twee workshoprondes, waarbij je kunt keizen uit jouw favoriete sessies. Voor sommige workshops is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. Meld je dus snel aan!
Programma
13.00-13.30 Inloop met koffie, thee, fruitwater en iets lekkers.
13.30-13.45 Welkomstwoord & instructies m.b.t. de veiligheid.
13.45-14.30 Keynote speaker Ayman van Bregt over ‘Digital Value Creation’.
14.30-15.30 Workshopronde 1, keuze uit:
- Inspiratiesessie door Jan-Hein Reeringh van The Maritime Marketeer over ‘Marketing Automation en B2B Online Lead Generation’ (eerste half uur) & Marjan van Delden, Manager Marketing & Sales bij Datema Delfzijl BV en Cynthia Meulenkamp-Nooteboom, Communicatie- & Contentmanager bij Hatenboer-Water over ‘Marketing & Communicatie met beperkte middelen’ (tweede half uur)
- Interactieve workshop fotografie door Megin Zondervan.
- Masterclass ‘Online adverteren met praktijkcase Meer sleepboten verkopen via social media advertenties’ door Lisette van der Pijl van Port-able.
15.30-16.00 Pauze met koffie, thee, fruitwater en iets lekkers
16.00-17.00 Workshopronde 2, keuze uit:
- Workshop ‘Digitale waarde creatie voor organisaties via het See-Think-Do-Care model van Google’door Ayman van Bregt.
- Pressure Cooker sessie rondom vraagstuk van Hatenboer-Water o.l.v. Roel Hooiring.
- Creatieve sessie ‘Content Creation’ a.d.h.v. praktijkcase via Pressure Cooker principe door Paul César Schoenmakers van Temporary Works Design en Moniek van Adrichem van TU Delft..
17.00-18.00 Netwerkborrel (alcoholvrij) met huisgemaakte mocktails & koude en warme hapjes
Kosten
De kosten voor deelname aan dit evenement bedragen € 80,- excl. BTW per persoon voor leden van NMT en IRO.
Niet-leden betalen als toegangsprijs € 240,- excl. BTW per persoon.
Aanmelden
Aanmelden is mogelijk t/m maandag 3 februari 2020 via deze link.
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Jeanine Kwakernaak, kwakernaak@maritimetechnology.nl of met Fleur van Embden embden@maritimetechnology.nl , Communications NMT 088 44 51 063 of met Manuela van Dalen of Marloes Kraaijeveld, Communications IRO 079 34 11 891 of events@iro.nl